Igazgatási irodavezető álláspályázat

Üröm Község Hivatal

pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében

Igazgatási irodavezető

munkakör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): Közigazgatási iroda vezetői feladatainak ellátása. A jegyző által átadott feladatok elvégzése.

Betöltendő állás szakmacsoportja: önkormányzat

FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Szakigazgatási

Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra,Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Üröm

A munkavégzés pontos helye: Iskola utca 10.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítésfeltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezethonlap címe stb.): A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálatitisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri HivatalKözszolgálati Szabályzata az irányadók.

A munkáltató a pályázatot visszavonhatja, illetve eredménytelennek nyilváníthatja.

A munkakörrel kapcsolatban felvilágosítást Szabóné dr Bartholomaei Krisztina jegyző nyújt a26/350-054/103. mellék telefonszámon.

Feltételek, Előnyök
Pályázati feltételek:

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság

Elvárt végzettség/képesítés:

  • 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA),Egyéb végzettség, A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásáról szóló 29/2012 (III.7.)Korm. rend 1. sz. 14. Hatósági feladatkör

Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 5

Elvárt vezetői tapasztalat időtartama (év): 3

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • közszolgálati szakképzettség: a közigazgatási, rendészeti és katonaiképzési területen, valamint az államtudományi képzési területen szerzett szakképzettség

Pályázat elbírálása során előnyt jelent:

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Probléma-megoldó készség (alap)
  • Felelősség-vállalás (alap)
  • Cél- és feladat-orientáltság (vezetői)
  • Rendszerszemlélet, lényeglátás (vezetői)
  • Döntési képesség, felelősségvállalás (vezetői)

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
  • fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.06.30. 00:00

Pályázat benyújtásának módja: A pályázatot a munkaugy@urom.hu email címre kérjükmegküldeni

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.07.15. 00:00

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.09.01.

Publikálás tervezett időpontja: 2025.05.11.

A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.