Igazgatási irodavezető álláspályázat
Üröm Község Hivatal
pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében
Igazgatási irodavezető
munkakör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): Közigazgatási iroda vezetői feladatainak ellátása. A jegyző által átadott feladatok elvégzése.
Betöltendő állás szakmacsoportja: önkormányzat
FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Szakigazgatási
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra,Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Üröm
A munkavégzés pontos helye: Iskola utca 10.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítésfeltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezethonlap címe stb.): A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálatitisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri HivatalKözszolgálati Szabályzata az irányadók.
A munkáltató a pályázatot visszavonhatja, illetve eredménytelennek nyilváníthatja.
A munkakörrel kapcsolatban felvilágosítást Szabóné dr Bartholomaei Krisztina jegyző nyújt a26/350-054/103. mellék telefonszámon.
Feltételek, Előnyök
Pályázati feltételek:
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
Elvárt végzettség/képesítés:
- 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA),Egyéb végzettség, A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásáról szóló 29/2012 (III.7.)Korm. rend 1. sz. 14. Hatósági feladatkör
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év): 5
Elvárt vezetői tapasztalat időtartama (év): 3
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
- közszolgálati szakképzettség: a közigazgatási, rendészeti és katonaiképzési területen, valamint az államtudományi képzési területen szerzett szakképzettség
Pályázat elbírálása során előnyt jelent:
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
- Probléma-megoldó készség (alap)
- Felelősség-vállalás (alap)
- Cél- és feladat-orientáltság (vezetői)
- Rendszerszemlélet, lényeglátás (vezetői)
- Döntési képesség, felelősségvállalás (vezetői)
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
- fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
- Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.06.30. 00:00
Pályázat benyújtásának módja: A pályázatot a munkaugy@urom.hu email címre kérjükmegküldeni
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.07.15. 00:00
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.09.01.
Publikálás tervezett időpontja: 2025.05.11.
A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a hatályos jogszabály alapján a pályázatot kiíró szerv felel.